Alla inlägg den 29 december 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 29 december 2016 20:38

Med läggningen igår =)


Han är just nu inne i en fas där sömnen är lite sämre och då är det bara att acceptera det så han fick komma upp och gosa/mysa såklart.

Han sov hela natten (Ja, i våran säng) ;) ända till halv åtta imorse =)

Efter att vi ätit frukost så tänkte jag att vi skulle åka en sväng till Myllan men när vi kom dit så var det stängt till 4:de januari.
Då åkte vi till Kotteland istället så han fick busa där i 1.5 h innan vi åkte hem och åt lunch.

Sen fick han sova middag och det gjorde han i 2 timmar i sin säng.
När han vaknade kom han upp och somnade om på min mage i 1.5 h men trots all sömn på dagen så var han ändå trött när R la honom för kvällen och nu sover han gott efter ett långt bad =)

Nu skall jag kika klart på "Bonde söker fru" och sen äta lite kvällsfika =)

Tänk att det är snart är nytt år. Lagom man lärt sig att det är 2016 så är det dags att lära sig 2017!
Detta år alltså, vart tog det vägen?
Går nästa år lika fort så blir jag rädd på riktigt för jag vill inte att mitt liv skall passera såhär fort nu när jag fått barn.

Avslutar med en bild på våra bubblor som R köpte hem idag och som vi skall dricka på nyår =)
W kommer att få äppeldryck så han också får "fira" in det nya året!

Ha en fin kväll!

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards