Alla inlägg den 1 december 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 1 december 2016 21:18

Jag sitter i köket och skall strax ta tag i kvällens sista "måsten" såsom diska av det allra sista, duka fram och förbereda det som går inför morgondagens frukost.
Sen en tid tillbaks så hjälps vi åt med det varje kväll för jäklar vad det underlättar på morgonen och dessutom är det ju SÅ skönt att komma upp till ett rent kök, utan disk i diskhon =)

Idag har vi varit i parken vid Almedalen tillsamnans med Josefin och Tom och busat med barnen. Sen fortsatte vi in på biblioteket och läste lite böcker och så avslöt vi med en lunch =)

Jag och Josefin tog även några timmar på stan för att kika i affärer och bara gå runt och prata lite, en supermysig dag med jättefint väder!

När vi kom hem så var det dags att börja laga mat och sen försökte vi båda att få W på glatt humör men det var lättare sagt än gjort. Han var SÅ trött redan vid kl 18 man ville absolut ändå inte somna utan det tog närmare 50 min för oss båda att lägga honom samtidigt.
Får se hur natten blir..

Vi har nu även färgat håret på mig ikväll som det var evigheter sen vi gjorde (!!)

Vi öppnade såklart även det första paketet i julkalendern i morse som innehöll boken "Tomtens jul".

Han tyckte det var riktigt kul att öppna paketet och började genast riva i nästa men då fick jag sätta stopp =)
Boken i sig verkade vara sisådär ;)

Nej nu får jag sätta igång om jag ska bli färdig, kom på att jag skall ju även steka pannkakor som han kan ha till lunch imorgon för då skall vi till Fårösund över dagen. Det var ett tag sen nu så det skall bli kul att få komma dit igen =)

Hoppas ni har en fin kväll!


Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards