Alla inlägg den 28 december 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 28 december 2016 19:49

Hej på er!

Hoppas att ni har haft en fin dag idag.
Det har varit så fint väder över ön idag. Blå himmel, solen har lyst hela dagen och luften har varit sådär riktigt friskt. Skall jag vara riktigt ärlig så har det känts som en januaridag.

Vi åt en tidig lunch här hemma och åkte sen ut till Fårösund.
Vi började med att hälsa på min farmor och hon bjöd på fika.
W sov ute på terassen hela tiden så han var inte så social ;)

När vi tackat för oss åkte vi vidare för att äta mat hos min mamma tillsammans med min moster och mormor.
Mamma har tre (!!) julgranar uppsatta men W brydde sig inte det minsta om dom.
Innan jul trodde jag verkligen han skulle riva våran gran men han har knappt tittat på den, vilket har varit SÅ skönt.
Får se hur det blir nästa år ;)

Vi åkte därifrån mätta och belåtna och W somnade i bilen påväg hem, så det går sådär för R att lägga honom nu ;)

Nu skall jag kika lite på tv och så får jag se om R kommer ut från sovrummet med eller utan sällskap =)

Avslutar med en bild från tidigare idag =)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards