Alla inlägg den 19 december 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 19 december 2016 19:45

Nuså är hans trick fångat på film!

Kanske inte jordens underverk men han är ju SÅ söt för han gör så i princip hela tiden just nu.

Så det är kul att ha fångat det på film för imorgon kan det ju vara över för då är det nått nytt trick som är roligare att göra ;)





Kram P
 

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 19 december 2016 13:59

Hej på er!

Vi satte klockan tidigt (för att vara oss!) och gick upp och fixade lite i lugn lugn och ro innan Josefin och fina Amanda kom till oss på frukost/mellis =)

Dom hade med sig färska frallor som vi mumsade i oss och barnen fick smoothie & fruktsallad!
Sen var det lek & bus för dom små och däremellan fick dom bananpannkakor till lunch.
W somnade bara dom gick ut ifrån lägenheten, SÅ nöjd efter allt bus =)
Han fick även ett sån fin julklapp utav Amanda   


Våran kväll kommer att spenderas med att göra köttbullar!
(Ni vet ju självklart vilket recept jag A L L T I D tjatar om men dom är ju jordens godaste och så tillsätter man bara lite kryddpeppar, steker dom så dom får yta och kör klart dom i ugnen och dom misslyckas A L D R I G!

Jag tror nämligen grejen är att inte steka dem färdiga för då blir dom torra som vissa tyvärr får dem.
Här är dem för er som missat vilka jag tjatar om =)

Sen skall vi även skriva iordning en matlista och handla hem det sista inför jul för vi får nämligen besök på julafton.
Min mamma och hennes man kommer hit och firar med oss och det skall bli jättemysigt =)


Jag lovade ju att försöka filma W när han gör sitt nya trick, och det lyckades jag göra imorse vid frukosten så kika in här lite senare ikväll så kommer ni att få ta del av det! =)

Nu skall jag diska och sen lägga mig på soffan och vila medans mini sover!

Hoppas ni har en fin start på veckan =)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards