Alla inlägg den 4 december 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 4 december 2016 17:44

Hej på er!

Jag kikar in redan nu, tror det kommer bli en väldigt tidig kväll för min del. Större delen utav dagen så har jag nämligen dragits med jordens huvudvärk. Tror om det beror på alldeles för lite sömn in natt och för dåligt intag utav vatten och klok mat.

Jag ligger på sängen och vilar nu medan R underhåller W i vardagsrummet.
Då och då kommer dom dock in hit så skall jag läsa i någon bok som W väljer ut =)

Dagen har varit väldigt lugn (R har inte varit jättepigg) ;) så vi har endast tagit en promenad idag. Pappa åkte runt kl 10!

Vi gjorde till pizza till middag, och bottnen gjorde vi på riven broccoli, blandat med ost och ägg.
R tyckte det blev supergott och åt massor =)
Jag tyckte det blev helt ok så vi kommer att göra det igen =)
Ett nyttigare alternativ att varva med helt enkelt.

En annan sak som W börjat göra nu är att klättra upp för spisen alldeles själv.
Så R skall skruva bort handtagen ikväll när han somnat för vi vill I N T E vara med om några onödiga olyckor, bättre att ta det säkra före det säkra med vår lilla herre =)

Nej nu skall jag fortsätta vila bort min huvudvärk.

Ha en fin 2:a advent så hörs vi såklart framöver!

Avslutar med en bild på W med sin morfars glasögon som han fick prova vid frukosten =)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards