Alla inlägg den 23 december 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 23 december 2016 20:07

Hurra, vi är på bättringsvägen både jag och W!
Huvudvärken fanns visserligen imorse när jag klev upp men släppte när vi kom ut på en promenad.
W ser ännu lite sliten ut men är betydligt piggare i humöret jämfört med igår.

Vi gick förbi affären på promenaden och fick en hel påse med smått & gott som passar till julbordet från chefen =)

Dessutom så skänker han varje år välfyllda paket för att hjälpa dom som behöver hjälp här i världen.

Bla så innehåller det varma kläder till barn på flykt, hygienartiklar till familjer, tabletter som renar smutsigt vatten och minskar risken för sjukdomar, skrivböcker, filtar och produkter som räddar barns liv!!

Det är så mycket bättre att barn som verkligen behöver får hjälp istället för att vi i personalen kanske får något vi ändå inte utnyttjar.

När vi kom hem så åt vi lunch, W fick sova middag och strax efter lunchtid kom R hem.
Sen har vi pysslat här hemma. Jag har dukat iordning inför imorgon så man slipper stressa med det.

Jag har skurat av ordentligt i köket och förberett så mycket det går inför imorgon =)

Nu sitter vi bänkade framför Bingolotto och julskinkan står på bordet så nu sänker sig julfriden sakta =)

Jag hoppas ni har en mysig kväll, och kom ihåg att stressa inte för det blir julafton iaf =)

Kikar ev in här imorgon med och önskar er en riktigt GOD JUL =)

Avslutar med en bild på det allra sista julkortet som trillade in idag och det var ifrån R's farmor =)

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards