Alla inlägg den 26 december 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 26 december 2016 16:56

Hur känner ni?
Är det "skönt" att det snart är överstökat eller vill ni fortsätta att äta julmat ett tag till?

Jag känner mig faktiskt väldigt nöjd med julen så jag skulle säga att jag är faktiskt väldigt färdig.

Dagen idag spenderades på stan med Jennifer för att fynda litegrann på rean.
Det var dock väldigt urplockat i vissa affärer redan.

Detta fick följa med hem:

Pj till W som jag hittade inne på Cubus =)

Denna snöglob var verkligen ett fynd!
Den hade kostat 249kr och jag betalade 62kr för den inne på Guldfynd.
Den spelar och sen virvlar snön omkring också...SÅ fin =)

Dock skall inte W få vara i närheten utav den för han lyckades att ha sönder en utav mina favoritglober precis innan jul!

När jag kom hem så surfade jag in på Din sko och kikade på deras rea (vi missade den butiken) och hittade dessa skor och då fick jag dem utav R så det var bara att åka in till Visby igen och handla dom =)

Kommer bli perfekta till våren =)

Vi fyndade ju även litegrann igår och jag är SÅ glad att jag fick tag i detta rådjur(?) på åhlens för idag när vi var där inne var dem redan slut!
Folk var helt galna efter dom som fanns igår.

En förpackning med julkulor i samma modell vi redan har i granen.

Å sen denna tomtedräkt för nästa år är förhoppningsvis W så pass stor att tomten kan få komma på besök och dela ut några klappar =)

Nu har vi precis ätit upp vår sista julmat och ser på reprisen utav kungahuset som gick igårkväll och W sover i min famn så jag tror vi blir kvar i soffan resten utav kvällen =)


Hoppas ni har haft en fin dag =)


Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards