Alla inlägg den 21 december 2016

Av Pamela Falkenborg Enderberg - 21 december 2016 19:04

Hej på er!

Idag blev det inte många knop gjorda här hemma.

Vi sov till kvart över åtta, och så gick vi på en promenad vid halv elva.
W är fortfarande förkyld och nyser så det blev en snabb sväng till affären och sen hem igen.

Jag kokade mannagrynsgröt till oss som vi skulle äta till lunch (det är ju SÅ gott!) men bara han fick in första skeden i munnen så åkte det ut lika fort!
Så det gick inte hem hos denna lilla herre, men jag får väl prova om nån månad igen och se om han ändrat sig.

Sen fick han gå och lägga sig och sova middag (han fick klämgröt istället, så han behövde inte gå och lägga sig hungrig)! ;)

Då passade jag på att se på Bachelor (igen!) för W var vaken igårkväll när det sändes och som pricken över i:et så tog han fjärrkontrollen och stängde av tv:n P R E C I S i roscermonin så jag missade slutet.

Sen la jag mig på sängen och vilade brevid honom och han sov ända fram till halv fyra så hans lilla kropp är trött, det märks.

Nu har han badat och R lägger honom.
Jag sitter i fåtöljen och kikar lite på tv, har så ont i huvudet att jag knappt kan se så jag får se om jag orkar kika på kvällens alla program.
Det lutar åt en tidig kväll istället.

Jag avslutar med en bild på W's pyjamas som fick följa med hem från stan igår =)

Ha en fin kväll!

Kram P

bloggportalen

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Fråga mig

11 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards